Ressenya bibliogràfica sobre l’ús de les TIC en educació
L’article analitzat tracta sobre la integració de les tecnologies digitals en l’educació i com aquestes influeixen en els processos d’ensenyament i aprenentatge. De quina manera l’ús de les TIC pot millorar la pràctica docent i afavorir un aprenentatge més actiu, participatiu i motivador per a l’alumnat.
La metodologia utilitzada en l’estudi es basa en la revisió de diferents investigacions prèvies sobre l’ús de les tecnologies educatives en contextos escolars.
Els resultats indiquen que la integració de les TIC contribueix a millorar la motivació dels estudiants, facilita el treball col·laboratiu i permet una educació més personalitzada i flexible. No obstant això, també es destaca la necessitat de formació del professorat per a un ús adequat d’aquestes eines.
Area, M. (2010). El proceso de integración y uso pedagógico de las TIC en los centros educativos. Revista de Educación, 352, 77-97. https://www.revistaeducacion.educacion.gob.es/re352/re352_04.pdf
Comentarios
Publicar un comentario